el7op & elwafa
نورتوا منتدى الحب والوفاء

el7op & elwafa



 
الرئيسيةel7op&elwafaمكتبة الصورس .و .جبحـثالأعضاءالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 الحب في زمن شهيصنى وانا ارسيك علي الحوار

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
اسير الصمت
المراقب العام
المراقب العام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 468
العمر : 32
العمل/الترفيه : بعدين اقول ليكو
مزاج اليوم :
الهوايات :
  :
تاريخ التسجيل : 01/10/2008

مُساهمةموضوع: الحب في زمن شهيصنى وانا ارسيك علي الحوار   الجمعة نوفمبر 21, 2008 9:44 pm

الحب في زمن.........وانا ارسيك علي الحوار




الحب اممممم كلمة حلوة



الحب كلمة لطيفة بجد



الحب اي بنت وشاب يتمناه



الحب يكسر الحواجز والحدود



الحب يوجد منة انواع




طيب الحب ازاي ولية وامتي والي فين ؟




احنا في زمن اعتقد ان الكل يجزم انة زمن



المصطلحات الروشة طحن ومسطلحات اللي يعجبني ويعجبك



طيب الحب ازاي ؟



الحب ازاي نحسة واحنا لما نروح مكان تعبنا بنت او البنت تعجب بي شاب



اي هو مدلول الحب هنا نظرة يا سلام احلي نظرة



ابتسامة يا سلام ابتسامة ساحرة فعلا



طيب نستني يمكن يكلمني



او هو يستني يمكن يحس انة مستلطفني



المشهد دة فين ..... في مول ..... في محل



مش مشكلة انة فين المشكلة بجد هل فعلا هيكون الحب دة حقيقي




طيب الحب ممكن يكون في البيت



جواز صالونات ... ممكن يكون عن طريق تليفون (( اسف ضربت الرقم غلط ويبدا الاعجاب ))




اية اللي عجبيك او عجبك في البنت هااااااا




هو



عنيها لا في عيون احلي اكيد



ابتسامتها لالالا في اكيد ابتسامات رقيقة اكتر



روشنتها في اللبس امممم يمكن يعني المناظر بس لا لا في اكيد اروش



اكلمت معاها استحالة طبعا دول حوالي 5 دقايق هتعرفها منها




طيب هي



عجبك الاستايل بتاعة يا سلام شاب فانكي وعامل اسبايكي جنان



ولا فتحة الصدر بتاعتة قميصة يا سلالالام وسلسة في اخرها شكل غريب وعجيب



لا بس سيبك الواد حلوة وحاطط زبدة كاكاو علي شفايفة



لا ولا اقولك تعالي هنا شوفتي لما ندهة صحبة وقالوا يا بيبو اية دة دة روش طحن



ولما قال لي صحبة تيك كير بقة (( خد بالك علي نفسك ((



شوية مصطلحات انجليزي انما اية



ولا الموبايل بتاعة يااااااة دة اكيد بيلقط القمر الصناعي اللي في اخر الشارع






ولية الحب يعني لية حبنا الاشخاص دي




القلب دق معتقدش هو انجذاب مباشر للشخصية



بتصوراتنا في الحياة العصرية اللي احنا عايشنها



طيب لية اندفعنا حب استطلاع للشخصية دي



عايز تكتسب خبرة من معرفتك للشخصية دي وايه اللي هتكتسبة معرفة حضرتك



استني استني انت بتقول اية احنا بنحب في زمن شهيصني وانا ارسيك علي الحوار



يا سلام يا سوسو بحبك وبدوب فيكي



وانا كمان يا توتو مش عارفة انا بجد حبيتك من اول خبطة كتف



مهو في الحالة دي اكيد خبطها وقع منها الخاتم اللي في صبعها قام



وطي علي الارض وجابوة ليها ولابسه ليها في صباع رجليها



اسف قصدي صباع ايدها



معقولة الانجذاب بقة للدرجة دي



معقولة سبنا اهم الصفات



ومسكنا في روشنة وشهيصة ولابس كووووول يا مان



واوع وشك شاكيرا معدية



اية ياعم محنا برضة شباب



علي رايك احنا برضة شباب



وعايزين نعيش كام يوم كووووول





استنوا استنوا



الحب امتي بقة



امتي حسيتي او حسيت انك حبيت بجد



اما عزمك في كافي شوب فايف استار



او لما شوفتية جي بي العربية اللي مأجرها مخصوص ليكي



او لما شوفتي في محفظتة كام كارت فيزا وهما اساسا



كروت كابين تلفون بس انت مكنتش لابسة نظارة




وانت حبيتها امتي



لما غيرت تسريحة شعرها او لابس بدي استومك



او لاقتها بتقول دادي او مامي في الموبايل



او بتكلم صحبتها فوفو اللي في جامعة الخاصة اللي بيدفع ليها في السنة 30 الف دولار مثلا



او اية اكيد في حاجة برضة خلتك تحبها







طيب دلوقتي الي فين هينتهي الحب دة ؟





الي عش الزوجية الابدي



الي مأذون حقيقي مش كدة وكدة ومركب ذقن



الي زفة وهيصة وعربيات وبيب بيب اهلي وبيب بيب زمالك




ولا دي مرحلة روشنة في حايتكم



او علي راي المثل لاقتة بعد فترة مبقاش شاب كووول وبقة عندة كرش (( بطن يعني ((



او انت لاقتها بعد فترة جية ولابسة نظارة اصل نظارها ضعف من كتر الحب فيك




او انتي لاقتة خلاص مبقاش يقول كلمات روشة طحن وبقة انسان وقور شوية



او انت لاقتها بقت بتكلمك علي الاطفال والبيت والمستقبل اومال عايزها تكلمك علي اية




اية ياعم اللي بتقولة دة هطفش الشباب والبنات من الحب



ياعم روق وخد كوباية بتنجان مقلي تهدي ايدك اعصابك اللي اتلحست



وتذكري ايها الشباب والفتاة انت بتحب في زمن.........وانا ارسيك علي الحوار

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.yallahais.com/forum
حزين ولكن
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 227
العمر : 30
العمل/الترفيه : الجرى ورا المشاكل
مزاج اليوم :
الهوايات :
اعلام الدول :
  :
تاريخ التسجيل : 02/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: الحب في زمن شهيصنى وانا ارسيك علي الحوار   السبت نوفمبر 22, 2008 7:49 am

عندك حق
نو كومنت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
اسير الصمت
المراقب العام
المراقب العام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 468
العمر : 32
العمل/الترفيه : بعدين اقول ليكو
مزاج اليوم :
الهوايات :
  :
تاريخ التسجيل : 01/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: الحب في زمن شهيصنى وانا ارسيك علي الحوار   السبت نوفمبر 22, 2008 10:01 am

منور يا ديمو

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.yallahais.com/forum
mony
el7op & elwafa
el7op & elwafa
avatar

انثى
عدد الرسائل : 2971
العمل/الترفيه : الاعلام والنت
الجنسية : مصرية
مزاج اليوم :
الهوايات :
اعلام الدول :
  :
تاريخ التسجيل : 03/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: الحب في زمن شهيصنى وانا ارسيك علي الحوار   السبت نوفمبر 22, 2008 1:26 pm

ههوووووووووووووووو ده الاغلب

بس مش كله كده اكييييييييد يااوس
وفى انواع غير دى كتيييييييير....
موضوع جاااامد جداااااااااا جداااااااااااا جداااااااااااااا


بجد حلو اوووووووى
والمصطلحات احلى مافيه
مشكوووووور

_________________
..................

.........
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
اسير الصمت
المراقب العام
المراقب العام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 468
العمر : 32
العمل/الترفيه : بعدين اقول ليكو
مزاج اليوم :
الهوايات :
  :
تاريخ التسجيل : 01/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: الحب في زمن شهيصنى وانا ارسيك علي الحوار   السبت نوفمبر 22, 2008 5:42 pm

مشكوره يا مونى على مرورك

ومنوره التوبيك

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.yallahais.com/forum
 
الحب في زمن شهيصنى وانا ارسيك علي الحوار
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
el7op & elwafa :: منتدى الحياة :: كلام فى كلام-
انتقل الى: