el7op & elwafa
نورتوا منتدى الحب والوفاء

el7op & elwafa



 
الرئيسيةel7op&elwafaمكتبة الصورس .و .جبحـثالأعضاءالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 1-بيت الاولاد

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
mony
el7op & elwafa
el7op & elwafa
avatar

انثى
عدد الرسائل : 2971
العمل/الترفيه : الاعلام والنت
الجنسية : مصرية
مزاج اليوم :
الهوايات :
اعلام الدول :
  :
تاريخ التسجيل : 03/07/2008

مُساهمةموضوع: 1-بيت الاولاد   الإثنين أغسطس 18, 2008 10:02 pm

انا عارفى طبعا ان الاولاد
هتقول بيت ايه واحنا مالنا
بس ياجماعة الحياة تعاون ولا ايه
وباذن الله لما تكون مع شريكة حياتك
هتكونا واحد انتوا الاتنين
وتساعدوه بعض باذن الله

وهنا فى منتدى
الحب والوفاء
بنحب التعاون
مسابقتنا الاسبوع ده
عن اكتر مجهود اتعمل فى البيتين
سواء الاولاد
او البنات

البيت هنا هنجمع فيه اولاد المنتدى
يشتغلوا مع بعض
وكل يوم كل واحد يقول عمل ايه فى البيت

وطبعا البنات هتدخل تقيم
وتحاول بردوه تنزل من مجهود الاولاد

وكل يوم بتعمل فيه شغل بيفرق طبعا فى النتيجة النهائية


وبردوه مننسااش كل عضو عليه حاجة معينة يختارها ويعملها

ويلا بقى
نشووووف مين هيكسب اول مسابقة


flower

_________________
..................

.........
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
فراولة
مشرفة
مشرفة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3331
العمر : 31
العمل/الترفيه : nima
الجنسية : مصرية
مزاج اليوم :
الهوايات :
  :
تاريخ التسجيل : 26/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: 1-بيت الاولاد   الثلاثاء أغسطس 19, 2008 4:50 pm

لما نشوف هيعملوا ايه؟

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
النجمة البريئة
مشرفة
مشرفة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1550
العمر : 31
العمل/الترفيه : مدرسة
الجنسية : مصرية
مزاج اليوم :
الهوايات :
  :
تاريخ التسجيل : 27/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: 1-بيت الاولاد   الثلاثاء أغسطس 19, 2008 7:35 pm

ايه ده مفيش حد عمل حاجة لسه
انتوا هتسيبوا البيت مش نضيف كده وتقعدوا
ياااااااااى

_________________



ليس كل ما يتمناه الفرد يحصل عليه
فالحياة لا تعطى الانسان كل ما يريد

اللهم انت ربى لا اله الا انت خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ما صنعت ابوء لك بنعمتك على وابوء بذنبى فاغفر لى فانه لا يغفر الذنوب الا انت[/b]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
فراولة
مشرفة
مشرفة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3331
العمر : 31
العمل/الترفيه : nima
الجنسية : مصرية
مزاج اليوم :
الهوايات :
  :
تاريخ التسجيل : 26/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: 1-بيت الاولاد   الثلاثاء أغسطس 19, 2008 7:44 pm

هههههههههههههههههههههههه
سبيهم نايميييين
احنا اللى هنكتسح

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
النجمة البريئة
مشرفة
مشرفة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1550
العمر : 31
العمل/الترفيه : مدرسة
الجنسية : مصرية
مزاج اليوم :
الهوايات :
  :
تاريخ التسجيل : 27/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: 1-بيت الاولاد   الثلاثاء أغسطس 19, 2008 7:58 pm

اكيد يا بنتى ده احنا البنات
والبنات الطف الكائنات على رأى سعاد حسنى

_________________



ليس كل ما يتمناه الفرد يحصل عليه
فالحياة لا تعطى الانسان كل ما يريد

اللهم انت ربى لا اله الا انت خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ما صنعت ابوء لك بنعمتك على وابوء بذنبى فاغفر لى فانه لا يغفر الذنوب الا انت[/b]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mony
el7op & elwafa
el7op & elwafa
avatar

انثى
عدد الرسائل : 2971
العمل/الترفيه : الاعلام والنت
الجنسية : مصرية
مزاج اليوم :
الهوايات :
اعلام الدول :
  :
تاريخ التسجيل : 03/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: 1-بيت الاولاد   الثلاثاء أغسطس 19, 2008 8:48 pm

هههههههههههههههههههههههههههههه
واللهى من غيرنا المنتدى ماينفع
مفيش ولا ولد دخل
ياااعينى
يااااااااااااااااااااااااااااااااحرام

_________________
..................

.........
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
فراولة
مشرفة
مشرفة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3331
العمر : 31
العمل/الترفيه : nima
الجنسية : مصرية
مزاج اليوم :
الهوايات :
  :
تاريخ التسجيل : 26/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: 1-بيت الاولاد   الثلاثاء أغسطس 19, 2008 9:06 pm

هههههههههههههههههههههههههههه
كله تحت السيطرة الموضوع فى صالحنا

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
فراولة
مشرفة
مشرفة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3331
العمر : 31
العمل/الترفيه : nima
الجنسية : مصرية
مزاج اليوم :
الهوايات :
  :
تاريخ التسجيل : 26/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: 1-بيت الاولاد   الثلاثاء أغسطس 19, 2008 10:31 pm

المفروض ردك دا يبقى بيتنا

مش فى بيتكوا ولا خايف نمسكك

على العموم ورينا الشغل بتاعك يا محمد لما نشوف

ولا فاضى بس تراقبنا وخلاص وتعدل علينا

بقى النجمة بترمى الزبالة من البلكونة لا لا

التحدى شغااااااااااااااااااااااال

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mony
el7op & elwafa
el7op & elwafa
avatar

انثى
عدد الرسائل : 2971
العمل/الترفيه : الاعلام والنت
الجنسية : مصرية
مزاج اليوم :
الهوايات :
اعلام الدول :
  :
تاريخ التسجيل : 03/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: 1-بيت الاولاد   الأربعاء أغسطس 20, 2008 3:07 am

ههههههههههههههههههههههههههههههه
عارفى المثل بتاااااااااااااااااع
اممممممممممممممم
بيقول
الى بيته من ازاز
هههههههههههههههههه
اول يوم
طبعا قوووز للبنات

_________________
..................

.........
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
النجمة البريئة
مشرفة
مشرفة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1550
العمر : 31
العمل/الترفيه : مدرسة
الجنسية : مصرية
مزاج اليوم :
الهوايات :
  :
تاريخ التسجيل : 27/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: 1-بيت الاولاد   الأربعاء أغسطس 20, 2008 1:34 pm

لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا
الله يا جماعة هو فين ميمو اللى بيعدل علينا ده
على رأى منى
اللى بيته من ازاز
انتوا هتسيبوا البيت كده زباله
لالالالالالالالالالالالالالالالا
ماتخلوناش نقول عليكوا انكوا انتوا
ولا بلاش

_________________



ليس كل ما يتمناه الفرد يحصل عليه
فالحياة لا تعطى الانسان كل ما يريد

اللهم انت ربى لا اله الا انت خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ما صنعت ابوء لك بنعمتك على وابوء بذنبى فاغفر لى فانه لا يغفر الذنوب الا انت[/b]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
فراولة
مشرفة
مشرفة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3331
العمر : 31
العمل/الترفيه : nima
الجنسية : مصرية
مزاج اليوم :
الهوايات :
  :
تاريخ التسجيل : 26/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: 1-بيت الاولاد   الأربعاء أغسطس 20, 2008 4:31 pm

ايوا بقى لا عملوا حاجة ولا محتاجة وبيتكلموا لما نشوف شغل الولاد
هههههههههههههههههههههه
احنا البريمو

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
النجمة البريئة
مشرفة
مشرفة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1550
العمر : 31
العمل/الترفيه : مدرسة
الجنسية : مصرية
مزاج اليوم :
الهوايات :
  :
تاريخ التسجيل : 27/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: 1-بيت الاولاد   الأربعاء أغسطس 20, 2008 10:57 pm

لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا
برده تانى يوم ومحدش دخل
هو مفيش حد فيكم بيعرف يعمل حاجة ولا ايه
ايه الكسل ده
البنات مكتسحة بشدة

_________________



ليس كل ما يتمناه الفرد يحصل عليه
فالحياة لا تعطى الانسان كل ما يريد

اللهم انت ربى لا اله الا انت خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ما صنعت ابوء لك بنعمتك على وابوء بذنبى فاغفر لى فانه لا يغفر الذنوب الا انت[/b]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
فراولة
مشرفة
مشرفة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3331
العمر : 31
العمل/الترفيه : nima
الجنسية : مصرية
مزاج اليوم :
الهوايات :
  :
تاريخ التسجيل : 26/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: 1-بيت الاولاد   الخميس أغسطس 21, 2008 1:22 am

هههههههههههههههههههههههههههه
احنا اللى بندخل
دول فى الغيبوبة
ولا يعرفوا حاجة عن القسم الجديد
احنا لازم نعمل اعلان
على باب المنتدى

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
النجمة البريئة
مشرفة
مشرفة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1550
العمر : 31
العمل/الترفيه : مدرسة
الجنسية : مصرية
مزاج اليوم :
الهوايات :
  :
تاريخ التسجيل : 27/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: 1-بيت الاولاد   الخميس أغسطس 21, 2008 10:50 am

يا بنتى دول اساسا عارفين
بس بيهربوا لانهم ميعرفوش حاجة
وخايفين منا طبعا

_________________



ليس كل ما يتمناه الفرد يحصل عليه
فالحياة لا تعطى الانسان كل ما يريد

اللهم انت ربى لا اله الا انت خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ما صنعت ابوء لك بنعمتك على وابوء بذنبى فاغفر لى فانه لا يغفر الذنوب الا انت[/b]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
فراولة
مشرفة
مشرفة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3331
العمر : 31
العمل/الترفيه : nima
الجنسية : مصرية
مزاج اليوم :
الهوايات :
  :
تاريخ التسجيل : 26/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: 1-بيت الاولاد   الخميس أغسطس 21, 2008 11:43 am

ههههههههههههههههههههههه
بلاش اصل يعلنوا الحرب علينا
ربنا يستر

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
rona
عضو رائع
عضو رائع
avatar

انثى
عدد الرسائل : 119
العمر : 31
العمل/الترفيه : مفيش
الجنسية : مصرية
  :
تاريخ التسجيل : 26/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: 1-بيت الاولاد   الجمعة أغسطس 22, 2008 3:31 am

مفيش اصلا حد يعلن الحرب
هههههههههه
انقرضوا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
فراولة
مشرفة
مشرفة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3331
العمر : 31
العمل/الترفيه : nima
الجنسية : مصرية
مزاج اليوم :
الهوايات :
  :
تاريخ التسجيل : 26/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: 1-بيت الاولاد   الجمعة أغسطس 22, 2008 4:00 pm

ههههههههههههههههههههه
عندك حق رونا
ايوا فعلا شكلها كدا

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
بسبوسة
مشرفة
مشرفة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 236
العمر : 31
العمل/الترفيه : حب الخير
مزاج اليوم :
الهوايات :
اعلام الدول :
  :
تاريخ التسجيل : 26/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: 1-بيت الاولاد   الأحد أغسطس 24, 2008 4:00 am

هو الكلام علي اية
ولا مين
انا فين واية اللي جابني هنا
هههههههههههههههههه
لابجد
حد يفهمني يابشر
Embarassed

_________________
[img]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
فراولة
مشرفة
مشرفة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3331
العمر : 31
العمل/الترفيه : nima
الجنسية : مصرية
مزاج اليوم :
الهوايات :
  :
تاريخ التسجيل : 26/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: 1-بيت الاولاد   الأحد أغسطس 24, 2008 10:38 pm

هههههههههههههههههههههههههههه
انتى تايهة يا بنتى
اه معرفتيش
اللى بيحصل
ادخلى قسم البنات جرى يلا
هنا الولاد
حد يقفشك يديكى علقة
هههههههههههههههههه

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ضوء القمر
مشرفة
مشرفة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 529
العمر : 27
العمل/الترفيه : طالبه جماعيه
مزاج اليوم :
الهوايات :
  :
تاريخ التسجيل : 06/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: 1-بيت الاولاد   الثلاثاء أغسطس 26, 2008 7:41 am

يافرولتى فين بس الولاد دول دول من كسفتهم مش عايزينى يدخلو بيتهم لحسن يتكشفو


بس على العموم كويس انهم عرفو ايمة البنات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
فراولة
مشرفة
مشرفة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3331
العمر : 31
العمل/الترفيه : nima
الجنسية : مصرية
مزاج اليوم :
الهوايات :
  :
تاريخ التسجيل : 26/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: 1-بيت الاولاد   الثلاثاء أغسطس 26, 2008 2:51 pm

ههههههههههههههههههههههههههههه
شكل اللعبة مش عجباهم
هما احرار
خسرررررررررررررررانين

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ضوء القمر
مشرفة
مشرفة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 529
العمر : 27
العمل/الترفيه : طالبه جماعيه
مزاج اليوم :
الهوايات :
  :
تاريخ التسجيل : 06/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: 1-بيت الاولاد   الخميس أغسطس 28, 2008 1:47 am

ولا هتعجبهم يافرولتى لانهم عرفين البنات فى الاخر هى الى هتكسب اكيد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
النجمة البريئة
مشرفة
مشرفة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1550
العمر : 31
العمل/الترفيه : مدرسة
الجنسية : مصرية
مزاج اليوم :
الهوايات :
  :
تاريخ التسجيل : 27/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: 1-بيت الاولاد   الخميس أغسطس 28, 2008 8:25 pm

يا جماعة احنا قلنا كده من الاول
البنات تقش

_________________



ليس كل ما يتمناه الفرد يحصل عليه
فالحياة لا تعطى الانسان كل ما يريد

اللهم انت ربى لا اله الا انت خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ما صنعت ابوء لك بنعمتك على وابوء بذنبى فاغفر لى فانه لا يغفر الذنوب الا انت[/b]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
فراولة
مشرفة
مشرفة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3331
العمر : 31
العمل/الترفيه : nima
الجنسية : مصرية
مزاج اليوم :
الهوايات :
  :
تاريخ التسجيل : 26/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: 1-بيت الاولاد   الخميس أغسطس 28, 2008 10:19 pm

لا برده نحب الاولاد تشارك
معانا عشان يبقى فيه منافسة

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
النجمة البريئة
مشرفة
مشرفة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1550
العمر : 31
العمل/الترفيه : مدرسة
الجنسية : مصرية
مزاج اليوم :
الهوايات :
  :
تاريخ التسجيل : 27/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: 1-بيت الاولاد   الخميس أغسطس 28, 2008 11:38 pm

نعمل ايه يعنى
نشدهم وندخلهم بالعافية

_________________



ليس كل ما يتمناه الفرد يحصل عليه
فالحياة لا تعطى الانسان كل ما يريد

اللهم انت ربى لا اله الا انت خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ما صنعت ابوء لك بنعمتك على وابوء بذنبى فاغفر لى فانه لا يغفر الذنوب الا انت[/b]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ضوء القمر
مشرفة
مشرفة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 529
العمر : 27
العمل/الترفيه : طالبه جماعيه
مزاج اليوم :
الهوايات :
  :
تاريخ التسجيل : 06/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: 1-بيت الاولاد   الجمعة أغسطس 29, 2008 12:08 am

هههههههههههههه
فكره هايله يانجمتى
هههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
فراولة
مشرفة
مشرفة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3331
العمر : 31
العمل/الترفيه : nima
الجنسية : مصرية
مزاج اليوم :
الهوايات :
  :
تاريخ التسجيل : 26/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: 1-بيت الاولاد   الجمعة أغسطس 29, 2008 1:33 pm

لا مش كدا طبعا
بس لازم يفهموا قوانين اللعبه والمسابقة عشان يشاركوا فيها

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
النجمة البريئة
مشرفة
مشرفة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1550
العمر : 31
العمل/الترفيه : مدرسة
الجنسية : مصرية
مزاج اليوم :
الهوايات :
  :
تاريخ التسجيل : 27/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: 1-بيت الاولاد   الجمعة أغسطس 29, 2008 9:45 pm

عارفة المثل اللى بيقول انسى يا عمرو
انسوا بقى يا جماعة

_________________



ليس كل ما يتمناه الفرد يحصل عليه
فالحياة لا تعطى الانسان كل ما يريد

اللهم انت ربى لا اله الا انت خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ما صنعت ابوء لك بنعمتك على وابوء بذنبى فاغفر لى فانه لا يغفر الذنوب الا انت[/b]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
hema_sina
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 333
مزاج اليوم :
الهوايات :
  :
تاريخ التسجيل : 24/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: 1-بيت الاولاد   الأحد سبتمبر 14, 2008 1:05 am

استغفر الله العظيم يا رب
ايه البيت الفاضي ده
مبقاش فيه ولا تليفزيون ولا غسالة ولا مكوة ولا اي حاجة
اتنفض
مين اللي بيدخل هنا
هاتولي اسم واحد
قصدي واحدة من اللي بيدخلوا

واتفضلوا يلا اطلعوا بره البيت
علشان هندهن الحيطان
ههههههههههههههه

_________________









لدنيا مسألة حسابية ـــ خذ من اليوم عبرة ـــ ومن الامس خبرة
اطرح منها التعب والشقاء ـــ واجمع لهن الحب والوفاء ـــ واترك الباقى لرب السماء


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
حزين ولكن
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 227
العمر : 30
العمل/الترفيه : الجرى ورا المشاكل
مزاج اليوم :
الهوايات :
اعلام الدول :
  :
تاريخ التسجيل : 02/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: 1-بيت الاولاد   السبت نوفمبر 01, 2008 1:04 am

يلا يا بنت منك ليها على بيتكم محدش يجى هنا والله هلغم المكان اللى هشوفه هخطفه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
1-بيت الاولاد
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
el7op & elwafa :: المنتدى الترفيهى :: الاولاد والبنات-
انتقل الى: